hjälp sökes

hej jag gillar mitt jobb, verkligen. när allt flyter på jobbet (då är det glassigt) och då är det verkligen roligare att jobba än att vara ledig. sista veckan på hemmet, en vecka solskola samtidigt och småpacka en soffa plus soffbord. mitt sommarjobb är over and out, mitt studentliv ska kanske börja snart, hemförsäkrning kostar 45 kronor i månaden och lördagsnatten var verkligen det roligaste på länge.

om han sjukhusingenjören dyker upp nån stanns så har jag kanske ett problem åt honom eller nått annat han kan lösa. grymt kul att klättra i träd och bråka på max iaf. hoppas ingen som läser bloggen träffade på oss i lördags, det skulle vara jobbigt pinsamt även fast det var roligt.

dagens problem; jag undrar om mitt soffbord är ihopfällbart? Eller kanske möjligtvis så att man kan skruva isär det?

Feel the rain on your face, no one else can feel it four you.
The rest is still unwritten.

skön låt. Vad som ska hända i resten av ditt liv är fortfarande osagt, inte uppskrivet på några dagboksblad, fortfarande påverksningsbart. Viva la france och pompa och ståt! grymt. Glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0