Lisa Ekdahl på Grönan

18447-34

känner mig ganska tom.
Luisa ekdahls konsert på Grönan igår var bland det bästa jag sett. jag hade inte de högsta förväntningarna, och blev otroligt överraskad. för att säga det så här, både jag och sara var överrens om att det inte är ofta att en artist är så mycket bättre live än på skiva. och då tycker jag att lisas skivor är otroligt bra som de är. de första tonerna fick mig att rysa till och det var bara så djäkla djävla djävla bra. du skulle ha varit där. det hade varit värt det. den utstrålningen, den scenshowen och säkert var hon hög och vad hon bjöd på sig själv. det skulle aldrig ha tagit slut, och jag vill ha mer.

väl medveten om att ovanstående beskrivning är knapphändig och ej beskriver känslan av att se en artist som betytt mycket för en själv uppträda med sådan intensitet för en liten, men hägiven publik.

Du vill veta vad jag vill med dig,
men jag vill inget alls bara bara blunda här intill dig.
Du vill veta vad jag har räknat ut,
men jag vill bara sova för nu är dagen slut.


Kommentarer
Postat av: elin

får nyckeln den 1a så jag kommer bo hos syrran de första två veckorna, kommer ju ändå hänga såpass mkt i skolan att man knappt kommer att vara hemma... så inflytt i syrrans datarum den 20e :)jag får ju lite mer att packa eftersom jag ska ha med köksgrejer med. det kommer bli tokmkt saker. som tur är fyller farmor helgen vi ska flytta så då åker syrran til uppsala så får man lasta lite där med. kram

2006-08-15 @ 19:13:43
URL: http://elinbjorklund.blogg.se
Postat av: Italia

Hei! luogo che interessante avete fatto, ben cotto! http://www.italia.cascata.org

2006-10-26 @ 07:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0