Ljug för mig älskling

"Har ni vaknat upp nån dag och bara kännt hur mycket fel ni gjort och haft ångest men samtidigt kännt att det är okej. Allt som skett har lett mig hit."

ungefär så sa lisa och sen spelade hon "snubblat efter vägen"


Om jag snubblat efter vägen
Om jag skrubbat mina knän
Om jag varit alltför ivrig
Om jag varit för bekvm
Om det nån gång tagits från mig
Det jag vetat var min rätt
Om jag varit alltför hungrig
Om jag varit alltför mätt
Om jag slagits mot dom egna
Som om ej fienden var nog
Och om ögonen var kalla
Hos han som tyckte att han log
Och om famnen där jag vilat
Inte givit mig någon ro


och aj så ont det kan göra men oj vad man inte kan göra något åt det. bara ta lärdom och gå vidare. och oj vad tom och förvirrad jag är. jag är glad, fridfull och i ordning och nu då, vad nu då? jag känner mig inte nöjd. hoppas de blir bättre när jag ska börja plugga stenhårt. (hoppas det funkar att plugga stenhårt)

Kommentarer
Postat av: sara

det var så fint!!!
tack för att du tog med mig!!
du gör så mkt för andra människor, det är lite din grej har jag märkt, en väldigt fin kunskap du har. tack för att du slösar lite på mig!! '
vi ses snart vid en tekopp och också snart med massa vin!

2006-08-16 @ 11:02:41
Postat av: maja

det var så bra ja! och det finns ingen jag hellre hade gått med än dig. jag tycker det var jättebra att vi gick. har absolut fått mersmak också. the och vin, en utmärkt kombination:)!

2006-08-16 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0