ta mig till kärlek

det är värdelöst att skaffa sig en karriär bara för karriärens skull.  det suger och vad betyder karriär?

(och ja, varje gång jag knappar mig in på annas blogg måste jag trycka mig vidare och lyssna på den sköna låten. vilken bra tjej det där är, anna alltså.)

och jag vill veta varför storstadskvinnor faller ner och dör, är det nått dom inte får?

stick och brinn, det är nått annat vi behöver, du och jag och alla andra. hoppas att jag hoppar av pol mag och bränner intagningsbeskedet till leagerlinjen eller åtminstone verkligen tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Anna N

låten är verkligen grym. Den växer för varje lyssning! Kommer du och kampanjar imorgon? Jaaaa! :)

2006-08-16 @ 09:30:38
URL: http://www.anna.sugar-pie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0