Ta vara på vattnet när åskan går

hej.

hon säger ljug för mig älskling.
och jag tänker att om jag faller så var det för det leendet jag föll.
Stenhårt.


man måste få göra fel och fan. är relativt trött. hur relativt? ungefär som att jag somnade vid två i natt och steg upp halv sex och sen sprang runt i västerås en hel dag och kampanjade med flygblad, affischer och tejp. Så trött. men visst, det var kul igårkväll och det var kul idag. västerås är fint för övrigt. jag gillar norberg. jag ska flytta till uppsala. jag har inte fattat poängen med stockholm. jag tänker på san diego. forsmark tillhör mitt förflutna. jag vill nog bo på landet, kanske i skåne. om jag ska flytta till danmark så blir det till århus, men jag lockas av köpenhamn. den stad jag vill till mest är berlin.

ska jag sluta nu, geografi i varje mening, nörd. förövrigt är jag besatt av berlin, det är faktiskt lite jobbigt för jag kommer inte kunna åka dit på ett tag. varför berlin? weil es echt geil ist.

Kommentarer
Postat av: elin

rotlöshet är nog något som vi stackars forsmarkare måste leva med, för liten för att vara vuxen men för stor för att vara oansvarlig och bara driva runt. tänk om man kunde känna sig hemma var som helst för att man är så supertrygg i sig själv. suck....

2006-08-18 @ 11:59:47
Postat av: sara

när kommer du till uppsala igen? din lilla spjuver

2006-08-18 @ 15:33:12
Postat av: Anna N

Åh, Berlin! Har bara varit där några dagar men är helt kär i den stan! Hoppas att flytten går bra :) kram

2006-08-19 @ 09:07:47
URL: http://www.anna.sugar-pie.com
Postat av: Sophia

Hörde talas om en vild inflyttningsfest?!

2006-08-21 @ 21:15:07
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0