there something in the air tonight

ska jag typ flytta in i uppsala eller? känns helt galet, måste jag säga. saknar bokhyllor mest av allt, och kanske nått stabilt i tillvaron.

fick idag ett samtal från utbildningen jag ska börja, en tjej som hette lena tror jag. hon frågade om allt var lugnt och om jag hade några frågor. det hade jag inte men det slutade med att vi pratade lite ändå.

kommer börja fint med historisk, filosofisk bakgrund till dagens politik, läsa fursten av machraiveille och marx, samt lite mer. sen gå över på internationell politik med historiskt perspektiv med exempel som palestinakonflikten och kalla kriget. detta för att ha lite perspektiv på den svenska förvaltningen som är den tunga biten med 12 av 20 poäng. eu kommer inte mot slutet, och ja, det låter djäkligt kul. i övrigt ska jag köpa säkert 20 böcker. tungt, att bära, dyrt att betala. det får bli nån lösning på det!

tomorrow is another day.

  • middag idag efter två dagar utan vare sig lunch eller middag. jobbat dubbelt med solskola + sista veckan på jobbet.
  • ska köpa nagellack
  • gardiner, gardiner, gardiner, fan jag hatar gardiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0