where the action is

Alla rykten ni hör om oss är sanna, ni har hört att vi har köpt alla tomma fastigheter i fagersta, det är sant, ni har hört att vi har köpt faik (fagerstas allmänna ishockey förening) JUBEL, och lagt ner det. mohahahhahahaha.
jag tycker han är klockren.

men vad jag vet så spelade de i södervärkeparken för 6 år sen, när de fortfarande jobbade som praktikanter på skolan osv. lätt och avrunda till 10 år sen de var här, lätt att avrunda till att det vore värt tio tusen miljoner miljarder att se the hives. men ja, det var billigt.

orkar inte skriva mer, men ja, det är alltid grymt kul att se the hives. och millencollin var bra. nu blev jag ännu mer sur för att jag inte såg dom i san diego.

A little more for little you + E20 norr = bra musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0