All that she wants

hey.
halv sju-tiden en fredag. börjar få in fredagsrutiner och vanor. och kilten. viktigt. flummar.
Vi ska fira lilla jul. Piritta der Helsinki fan.
jag har Seu Georges bowie-covers på portugisiska. Jag har soundtracket till Walk the line. Jag har hittat en film jag skulle vilja se igen - Walk the line. Jag har lyssnat på without you, didn't we almost have it all, dirty job som är covers av timo räisänen. jag har lärt mig stava till räisänen. jag har bara två seminarier kvar till jul. hur kan det ha gått till?`ska snart sluta skriva detta intetsägande blogg inlägg. mycket denna dag har varit en smula intetsägande. tex alla dom telefonsamtal jag gjort när ingen svarat.
och "det var ett bra sms" var en, en smula, intetsägande förklaring, när adaptern kommer hoppas jag på ett bättre. men jag är ändå nöjd. det var ett bra sms. no worries.

jag är rätt nöjd idag överhuvudtaget.
dagens tips: Handla alla julklappar på antikaffärer.

dagens andra tips: Inskaffa genast en divan. Blev helt förälskad i en turkos divan, med fällbart ryggstöd. ska helt klart ha en antik divan i min lägenhet. Det är bara att acceptera. kan jag slänga bort solstolen som i övrigt fungerar utmärkt som jobbstol nu. nu ska jag lyssna på reagge och göra mig i ordning.  tonight, summerlove, here I come. eller nått. känner att detta börjar bli överdrivet nu.
avslutar med att önska alla en trevlig kväll. och helg. och första advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0