I'll be there and catch you if you fall, snows whirling round, and music's messing with my life

det finns ju en massa saker man kan sakna när man åker ifrån sitt liv om allt man packar är vad ens bakishjärna råder en till. så nej, jag tog inte med mig några kablar. och nej, jag tog inte med mig några cd-skivor.
JAG SAKNAR MUSIK!
kunde jag inte ha fattat att det enda som går att spela hemma är äkta cd-skivor, inte ens brända skivor funkar. (inte i cd-spelaren i köket för den är från min tionde födelsedag och klassas numera som radio.) och det där med kabeln, jag har en audikabel men nu blir jag osäker på om jag ens skulle kunna koppla in den i stereon uppe i biblioteket, troligen inte!!!  OKEJ, det är väl lika bra då.

men jag blir ju bara galet sugen på att lyssna på elin sigvardsson, jag har nog inte gjort det på flera månader för jag har varit så less men nu när väl suget kommer så kommer det bli ooliiidligt. okej, jag har en mp3spelare men hörlurarna är lite trasiga och vem vill lyssna på musik i hörlurar när den egentligen ska sväva, flöda och flimmra runt omkring. kasst, säger jag och inser att det här är jullov!

Kommentarer
Postat av: Anna N

Njut av jullovet, darling-Maja!! kramar

2006-12-22 @ 13:42:16
URL: http://www.anna.sugar-pie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0