Sail away, my dear

18447-51

jag vet att jag snodde bilden. men jag älskar havet. 
skönhet borde inte gå att stjäla. därför borde det vara som att jag inte stal bilden. förlåt.

Men.
det var nått jag tänkte på. med att resa. att flytta på sig. att anpassa sig. maximera pragmatism. Uppleva med öppna ögon, och inte leta efter bekräftelse av sina egna fördomar. man borde aldrig ens försöka bestämma vart resan ska ta en. du kommer aldrig hem igen, inte på samma sätt. du kan aldrig komma hem och fortsätta som vanligt. förhopnningsvis är ditt ordningssinne förstört för alltid. förhoppningsvis har nya intryck etsat sig fast och du har fått perspektiv som är outbytbara. ta det för vad det är, det är oväderligt.
Feeling a moment. Belive in magic. Stäng ute, släpp in. Fall, och släpp greppet.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0