.

Oh, yeah, jag är verkligen världens segaste. Klockan tre ska jag träffa kemikillen, solen skiner och jag vill ha en coffey to go. Kan mycket väl bli en riktigt trevlig eftermiddag. Ska lägga in lite indierock i stil med the killers och rooney på min mp3.

För övrigt så var skivan "protestsongs.de" mycket kul lyssning. Jag fick den av mrMack igår, har även en till som jag inte lyssnat på ännu. Han gillar ju som sagt Lars Winnerbäck. Funderar på om vi ska ta en kväll med dvd'n från linköping ihop. Vi kunde typ baka kanelbullar först. Det vore skoj. Jag ska fråga.

Nej, nu vill jag ha mer skrik i mina öron, "hate to say I told you so", oh ja, vad skoj det är när de spelar svensk musik så här utomlands. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0