Café Ellis

På något sätt har det blivit natt. Jag känner mig lite småsjuk, kanske dumt att inte sova men jag ska kopiera larsW texter som ska läggas in för översättning. Det föll nämligen MrMack i smaken, jo, han gillade dom mycket, han var faktiskt överraskad över hur bra de var, det verkade iaf så. Han har fått fem låtar, och han vill ha mer. Aj aj, det är plus i kanten.

Under de timmar vi satt på café Ellis (välkänt ställe för alla FS03 som var i HD våren 2004.) ringde dock kemikillen fem gånger. Jag ville inte svara. Jag ville prata med MrMack om allt möjligt som vi pratade om. Ja, så det gjorde jag. Sen fick jag ringa kemikillen vid elva och säga "hej, vad kul att du ringt, ska vi höras imorgon." Kluven, om jag är det? Nej. Tyvärr inte. Vartåt det lutar kan ni ju själva gissa. Själv hävdar jag att det är bra för min integration här i tyskland att träffa många tyskar, eh, på samma gång. Tur att de bor i olika stadsdelar. Tur att de studerar på olika fakulteter. Tur att jag är så himla smidig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0