deadline

Idag var deadline. Jag skickade in igår. Jag ska ha byline också, bild, foto; på mig själv.
Jag kan inte välja så bra, jag kunde inte det nej. Chefin fick tre bilder, en nytagen, bloggbilden och förra bloggbilden. På alla tre har jag olika frisyrer. Den nytagna är i färg. Jag la in en liten hint om att den var dålig och att jag var ett stort fan av sepia.

Svar; Jag tycker att båda de svartvita var jättefina.
By Chefin
. (Vadå svartvita, sepia är det. Jag är sepia.)


Men det är la inte det viktigaste. Det viktigaste är att det blir i tryck. Jag i tryck. Läskig tanke, kul tanke, idiotisk tanke, knäppast av allt är att det är en sann tanke. Jag kommer inte kunna somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0