det är inte stabilt

sen förra onsdagen har jag umgåtts med en kille som är tjugosex. han är crap. nej jag skojade bara. jag är crap. jag är inte bra för mig själv.
tjugosexåringen ser lite ut som robinssonrobban. bara det borde vara ett dåligt tecken. jag litar inte en sekund på honom och jag har inga känslor. dom slängde jag i havet förra vintern. dom drunknade, frös ihjäl och fan, dom dog.
tjugosexåringen har sagt att jag borde gifta mig med honom femton gånger. Dom är farliga dom där. Karlar alltså.

And if it's true that lover never dies, then why does the lovers works so hard to stay alive
Please sister, help me

Jag är förlorad.
Jag vill inte träffa honom igen. Det är bara det att han har snott mina skor och jag har hans box med desperate housewifes.


jag säger som doktor alban; Det är inte stabilt.

Eller hur var det nu han sa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0