det funkar

Varför gör det ont för?
Varför har jag ingen kontroll?
Varför tror jag att alla andra utom jag har rätt svar men vägrar lyssna och vägrar ta till mig och vill helst krypa. Tänk att kunna krypa igen.


"Vi bestämde oss för att försöka igen"
"Ja, det är ju så mysigt idag med alla hjärtans dag"
"Puttegull jag älskar dig"
"Rosa är min favoritfärg"

Nej, nu ska jag ta mig samman och ja, sluta driva med det här. Hämta ut biljetterna tills imorgon. Det blev inte death cabs for cuties. Det var utsålt. Vi ska på Cornelius Meister istället. Det är typ klassisk musiks Håkan Hellström. Förutom att vi är i tyskland. Och att de aldrig hört talas om håkan hellström. Men hur som helst så ska det bli kul. Jag ser framemot det mycket och ikväll kommer Kalle. Och helt otroligt så ska vi till fjällen. Det kommer funka. Lördag är det. Feldberg. Det finns snö och glada miner för mig med det. Det lovade gud igår.

"Solen är uppe och jag ligger kvar. Och allt jag tänker är att det blir en bra dag idag, för solen stiger upp även idag och flera tusen mil kan jag gå idag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0