Det här är lite av mig;

PERSONLIGT
1. vad heter du? Maja Kristina Helena Nordström
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag skulle kunna tänka mig att använda Helena. Jag känner mig sådan ibland.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Edvard tror jag. Om inte exakt, så något på E.
4. vilket stjärntecken är du? Fisk. Helt igenom
5. vilken årgång är du? 1986
6. vart bor du? Heidelberg, Tyskland
7. bott utomlands? Ja, helt tydligt.
8. flyttat antal gånger? >>Forsmark. >>Tillbaka hem. >> Heidelberg
9. vart skulle du vilja bo? Om inte Sverige så låt säga Medelhavet.
10. vilken skolklass? En studentexamen?
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill bli äldre. 20 kanske?

UTSEENDE
1. hur lång är du? 164,5 cm
2. hårfärg och frisyr? brunt hår som är konstigt klippt men det börjar likna år
3. ögonfärg? Bruna med något i stil med grön/gult
4. mest nöjd med? mina öron
5. minst nöjd med? knäna?
6. skostorlek? Trettiosju
7. glasögon? Nej.
8. har du några piercingar/tatueringar? Nej.

FAVORITER
1. filmer? Ingen
2. låtar? Tegan and Sara - "Where does the good go", "Fix you up", LarsW, Broder Daniel, Kent
3. årstider? Vår
4. mat/dryck? Vatten är underskattat. Wienerbröd med.
5. djur? Schäfer x 2, katt x 2 finns det hemma.
6. färg? Brunt, svart och vitt
7. parfym? Calvin Klein - One, Hugo Boss - Deep red, Kenzo
8. tv-program? Jaha, Greys Anatomy
9. ämne i skolan? Svenska
10. sysselsättning? Ja, jag försöker sysselsätta mig=P

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Svart skidjacka/svart jacka
2. vad använder du just nu för skor? Svarta vintagestövlar eller låga converse
3. favoritfärg på kläder? brunt och svart
4. favoritmaterial på kläder? Jeans
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En kjol, en hel del nya tröjor men kanske mest basplagg egentligen.
6. favoritaffärer? H&M och sen finns det ju en del sköna grejer här nere...
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? kanske 50-60 €
8. favoritmärke? Levis och Acne
9. vad har du för byxstorlek? 27-28
10. vad har du för tröjstorlek? 36/ S-M

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet, och med snedtak
2. vilken färg på tapeterna? Det är vitkalkat
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Trä och vitt och svenska popaffischer
4. favoritmöbel i rummet och varför? Garderoben; den rymmer mcket
5. vad vill du ändra där inne? Jag vill ha fräschare grejer
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Nej.
b) video/dvd? Dvd ja, om dator räknas.
c) dator? Ja.
d) stereo? mp3?
e) telefon? En småpuckad svensk mobil
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En spelgata, ett hyreshus i tegel och några grannvillor
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, nördar, kollar på film/tvserier och städar/stökar ner
9. vem förutom du brukar sova i din säng? -
10. favoritpryl i rummet? Laptop, mina krukväxter, mina affischer osv.


BLANDAT
1. vad heter din morfar? Stig.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? En jordnöt.
b) skolväska just nu? Jag har ingen skolväska.
c) handväska eller liknande just nu? Laptopväska; pennor, papper, och ett anteckningsblock. Wlankort, kablar och en mus modell liten.
3. vad är du beroende av? Ljus, stöd och familj
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Klockargården
6. vad tror du på? Det ordnar sig.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag kan inte svara.
8. vad köpte du senast? Italiensk mat (?), kaffe på starbucks osv. Stövlarna kanske?
9. har du nåt husdjur? Nej
10. vad bor du i? Inneboende i en villa.

GREJER
plånbok: Brunt skinn från en rättvisemärkt kvartersbutik här.
tandborste: Den är vit och gul?
smycken: Silver
solglasögon: Jag har ett par bruna modell större.
klocka: den är trasig.
underkläder: Jag måste tyvärr säga HM
nagellack: Genomskinligt stärkande
körkort/bil: Ja/Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0