det står illa till

Varför, kära någon, fungerar inte vidarelänkningen på telia.se? Jag vill enbart ladda mitt refillkort för jag är i stort behov av att skicka ett sms. Ett endaste sms. Det är läskigt att vara i tyskland. På en knapptryckning försvann de sista 20 kronorna, vart vet jag inte.
Jag ringde ingenstanns, kom aldrig fram. Jag tryckte enbart på yes, och lät det gå en sekund. Ska det kosta 20 kronor?
Det skulle kanske gå fortare att få en förklaring till det än att försöka ladda ett refillkort med kontokort.
Bla. 

Kommentarer
Postat av: sara

Hej Darling! det är så mkt nu... howa, du verkar också ha mkt på hjärnhinnan... undra om man kan säga så, jag kan iaf. Hoppas det inte är allt för jobbigt, men det tror jag och hoppas inte! Tänker på dig och skickar lite mind-love!
Ha det gott och baka en god kaka som du kan äta och tycka synd om dig själv, det har jag gjort!

Kramar Sara

2006-02-13 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0