Fettisdag

semla

Hej semla.
det här är min arbetsplats idag, ja jag låtsas att jag jobbar, har ett skrivbord och en kopp kaffe. För några år sedan hade jag aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle dricka kaffe. Det var äckligt och man kunde ju göra något roligare för pengarna än att dricka kaffe.

- det är inte äckligt
- jag dricker så gott som aldrig läsk längre. BRA.
- Mandel kliar
- Tysk progg är kul
- Jag har varit ganska effektiv
- Jag borde kolla ansökningarna. HUR ska det här gå till?
- Nämen, nu kommer solen fram, jag blir bländad.
- Nämen nu smälte all snön bort på en sekund. (nästan)
- Jag ska gå ut och ta bort resten så att det kan bli sommar. Det vore nog dagens goda gärning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0