Hoppet föds i handling

Hej mr Blogg.

Jag och larsW, är vi tillbaka till varandra? Har fått ett program så jag kan rippa skivor nu, vilket betyder att jag har rippat "stort liv" och också kan lyssna på sista spåret; "Kom hem till mig", jag tycker att den är klockren.
LarsW är klockren, mer än så kan man inte säga.

Jag skickade "av ingens frö" till MrMack igår. Han är tysk och kommer inte att förstå texten. Dessutom gillar han inte lugn musik. Kent, elin sigvardsson osv. Nej, det går inte hem. Han vill ha svensk punk. Jag vill ha tysk punk. Vi ska byta. Under tiden får han hålla till godo med "av ingens frö". Han ska läsa min artikel, översatt till tyska, också. Jag skakade av skräck eller dylikt när jag skickade den, eftersom killen pluggat tre år psykologi och nu är inne på sitt andra med juridik. Och jag, jag är bara lika gammal som han var när han var punkare och levde rebelliskt ett år utan kontakt med sina föräldrar. Alltså, han kan lätt såga mig.
Vad gör det om hundra år, när man är ung, då behöver man väl inte vara så korrekt?

Kommentarer
Postat av: malin

Håller med fullständigt. Lasse är bäst.

2006-02-23 @ 12:25:09
URL: http://mallamall.blogg.se
Postat av: maja

helt och hållet. varenda låt säger något, det är mer än vad man kan säga om någon annan tror jag.

2006-02-23 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0