If you can rock the afro, rock the afro

afro 1

En av mina favoritbilder ville jag bjuda på innan jag somnar för kvällen.
Brända mandlar är gott.
Cornelis Meister är tysklands yngsta dirigent, han är tjugosex år. Han jobbar här i Heidelberg, med Der Philharmonische Orkester (osv). Dom har blivit så himla bra med honom, sägs det. Han är så himla bra tycker jag att man kan säga. Jag har sett två av deras konserter med honom, kanske deras enda två. DEn första och den för en vecka sen. Han är helt otrolig. Han gör klassisk musik till en konst, han dansar när han spelar piano, skulle det ligga för mig skulle jag säga att han rocker fett, men det är inte riktigt min uttrycksstil, helt otrolig är han. Jag och Kalle såg honom. Nästa konsert är 28. eller 29. mars. Jag kommer att vara där.

Och ja, varje tisdag och torsdag från och med mars till juli har jag en ny tyskakurs.
Och ja, varje torsdag från och med april till juli har jag en grundkurs i filosofie.
Yogan var fullbokat, men jag är först på reservlistan. Yoga för frühaufsteher. Det vill jag. Någon får avreservera sig kan man tycka, men vill de gå kvar så är jag glad för deras skull. Det är ett bra beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0