I'm loosing

Saker som jag irriterar mig på idag;

Allt som jag förettar mig med verkar misslyckas
Jag och the kiddies är panka för vi fick typ inga pengar när föräldrna åkte bort. De pengar vi fick var vi tvungna att köpa biljetter till en jazzkonsert för.
Jag har enbart ätit bullar idag
Jag håller på att få ont i halsen.

Och där cyklar jag, på väg hem från Lidl och helt plötsligt dyker Kjell upp. Ja, Kjell från forsmark. Det var riktigt läskigt. Tänk att träffa på honom i en mörk gränd. Ehm, eller på en bred gata. Nu var det ju inte Kjell, men ändå. Det såg ut som honom.
Varför skulle det vara så läskigt att träffa honom då? Jag vet inte. Forsmark krävde kanske mer av mig än vad jag kunde ge. Lite känns det så. Här i tyskland med. Jag är inte en "tillräckligt bra medlem" av deras familj. (jag värnar om mitt privatliv, se föregående inlägg...)

Så vad ska det bli av mig när jag blir stor? Brevbärare kanske, det är ju inte jag som behöver skriva breven...

She went to court, wearing black.
I went to court in a heartattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0