Jag ger dig svar om du ger mig frågor

Här över gränsen får man göra som man vill...


Tack, Tack. Jag är Tacksam.
Jag kanske borde sluta fika. Kanske borde börja träna. När jag blir frisk igen, då ska allt det hända. Då ska jag jogga lätt genom kvarteren här, då har jag mina träningskläder. Yes, jag måste skriva upp på listan vad jag behöver. Jag behöver mer skor, tror jag.
Jag tror att jag behöver den kjolen jag provade idag, den var helt otrolig. En tulpankjol i tweed. Den skulle passa både till stövlarna och till mina converse. Det skulle vara snyggt. Jag skulle kanske behöva den gröna uniforsmstukade jackan i sammet också. Den var redigt snygg den med. Markerad midja osv. Ja, väldigt damigt blev alltihopa. Stövlar, svarta pumps, bruna converse? Ja, det är skoj det.

Och nej, han har inte läst min artikel för han har inte mejlat mig så jag får väl fortsätta med min Goethe så att jag kan sms:a honom och säga att jag vill ha en ny bok. Jag är efterhängsam och dryg jag. Borde kanske sluta med det, borde kanske lägga ner. Jag glömmer honom lätt, efter bara en dag. Eh, det är inte sant men det borde kanske vara min sanning.
Vi får se i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0