mångo

DET ÄR SÅ GÖY.

Jag kan massa språk. Typ svenska, engelska, tyska och danska. Jag vill lära mig nått mer, men det får bli sen. Först ska jag bli tysk och det är så geil.
Ich mag deutschland.

I höstas skrev jag inget om tyskland, eller? Jag ville inte erkänna att jag var här för alla tyskar har så dålig musiksmak och klädsmak och matstil och ingen stil överhuvudtaget. Jag antar att jag har accepterat det nu. Tänk om jag är likadan? Jaha, då gör det inget för det gör det helt enkelt inte här.
Bara man är snäll och korrekt så får man vara hur man vill. Och accepteras.
Just det, precis så. Bara du är korrekt får du vara hur du vill.


Dvs, gilla rosa, tysk pop och jägermeister. Men det går väl an?
(förutom att jag passar så illa i rosa. Jag provade mitt första rosa plagg på evigheter igår. Den hade varit perfekt, en rosa pikétröja. Jag är själv av den bestämda åsikten att jag är mycket snyggare i svart än i rosa. Alltid, och kommer alltid förbli. Lite mothugg ska man la ha också?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0