Musik

Jag ska på Sophie Zelmani. Klockan nio börjar det och jag har ingen biljett ännu men är det inte slutsålt nu så ska jag nog få biljetter. Den enda konsert jag sett som varit slutsåld på Karlstor är death cab for cuties. Dit ville jag också. Det var slutsålt. Schade då. Men det är ikväll alltså, Sophie Zelmani, här i min stad.

Senare kommer Shout out louds och Belle and Sebastian. Teitur skulle ha kommit men det är struket på något vis.

Rollercoaste är också en hit. Rollercoaster fyller tio år samma dag som jag fyller 20. Eftersom rollercoaster är indierock specialkväll disco bla bla på Karlstor Bahnhof så kommer vi antagligen fira ihop. Och imrgon spelar Remmidemmi indiecovers där. Bandets namn låter ju inte så lovande men indiecovers är indiecovers.
Lovande musikframtid, det var vad jag ville få till som slutsats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0