Nachtschicht

I natt kommer jag att vara vaken. Är det en bra eller dålig vana, jag vet inte? Dom extra timmar jag sover på morgonen tar jag ju igen på natten, och om jag är mer effektiv och smartare och bättre och så vidare så borde det väl inte skada? Kanske är det bara så mycket lugnare på natten, och lugnare att sova på morgonen. Vi ses i morgon. Jag har en lång natt framför mig, inte sant. Jag har sexton mejl att svara på, för många tankar som snurrar i huvudet och ännu 7,5 skivor winnerbäck att översätta. Men först kanske dagens dos av tyska på lunar. Die Arme, men det är skoj. Min lunardagbok är numera på tyska. Där diskuteras saker som MrMack alldeles för flitigt.
Schlaf gut Komple.


Kommentarer
Postat av: anna

shit maja vad du är driftig, jag hinner inte med alla inlägg. men det låter som att det händer grejer, det är spännande. jag har faktsikt ingen koll på vem den där mrmack är egentligen, du får berätta. synd att kemikillen inte var något att ha, fast ändå. skitsamma liksom. imorgon (idag) kväll blir det spännande värre, vi får se om det blir kladdkaka av allt (!). men jag är väldigt peppad, har tillochmed tryckt en ny tröja dagen till ära.

2006-02-28 @ 00:33:21
URL: http://www.varkenlr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0