övrigt

Gött, jag och Kalle var på Feldberg, tyvärr utan digitalkamera men ja, det var väl ca en meter snö där, tre timmar bort. Ända nere i Freiburg var vi, där kan man även läsa tyskaA genom uppsala universitet, en tanke jag haft. Det var en fin stad. 4 mil till franska gränsen. Rivieran, mm.
Vi åkte snowboard. Förutom att jag slog mig sönder och samman samt inte kunde åka lift var det så himla roligt! Jag tog mig iaf ner för backarna, de var blåa och det var härligt mycket lössnö. Det gjorde bara ont när jag ramlade på huvudet, vilket hände ett par gånger för mycket.

Jag ska lära mig åka snowboard. En bra, ny utmaning. Go for it.

Kommentarer
Postat av: Lasse

hehe det later som kul grejjer det dar! Jag ska nog ocksa prova med snowboard nagon gang... men forst maste jag bemastra mina telisar. Hoppas att ni har och har haft det bra, jag blir lite avundsjuk faktiskt, men jag kommer om ett par manader!
KRAM KRAM!

2006-02-21 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0