Segla på Neckar?

båt

Det här är min stad nu. Nu har vi snart fixat februari ihop, det har gått snabbt. Inte kunde jag någonsin tro att våren skulle komma så fort, jag har inte ens svalt min sista suck. En utandning av lättnad, det här ska gå, det här ska bli skoj. Jag kom mig själv att vara ett år tillbaka. Det var februari då med, men det var iskyla i sverige och jag föll fritt men landade vackert. Kravlade mig upp och bort och ungefär hit har jag tagit mig. Bakåt, runtom, inte alltid så vackert men kanske på enda möjliga vis. Egal. Det gör det samma för det är så här det har blivit och jag kan inte göra annorlunda. Jag skulle kunna köpa ett busskort iofs, ja om jag ska stanna längre ska jag ha busskort så jag kan åka till Mannheim och shoppa i kvadraten och till karlsruhe och gå fem varv motsols runt slottet. Det vore fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0