storstäda

Jag städade mitt rum. Som vanligt låg allt smink utspridd över hela byrån. Som vanligt fanns det en del disk. Som vanligt behövde jag vika och fixa med kläderna i min garderob. Vad jag däremot blev förvånad över vad att jag mitt i alla röra hittade sex par byxor. Jag trodde knappt att jag hade så många, och de här var bara liggande här. Vilka skatter; mina svarta stuprör, mina acnestuprör, mina svarta manchester, mina slitna levis, mina mjukismanchester och nått mer par som jag glömt. Utöver det finns massa slitna jeans och andra fina byxor i min samling. Det blir massa byxor.

Jag hittade också sista skivan från MrMack, den med den hårda musiken som passade när man var arg eller skulle köra bil långt. Jag lyssnar också en massa på hans protestsongs, progg är inspirerande, tysk progg speciellt. Jag tycker nästan lite synd om alla som inte förstår det. Jag måste komma ihåg att tacka ordentligt.

Undrar hur tysk hiphop är? Jag vill faktiskt veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0