to be or not to be

Idag har varit en så dålig dag ända tills jag kom på att jag borde ha fått brev från min storebror i sverige. Och inte bara det utan fyra nya avsnitt av greys anatomy, ett av OC, och massa nya skivor.

Jem
Tegan and Sara
The Darkness
Osv.

Where does the good go?
jag har kollat på oc. Och sen ska jag har skickat ett sms. för jag stod inte ut med att inte veta hur det står till. Fan.
"I wanna know how it is, how is it? …." Osv.

Eh, som att jag fick veta det. Nej, jag fick ställa mig mittemot honom framför porten tills hans hus och säga att jag inte fattade nått.
Svar; han var trött. Han skulle åka skidor. Han skulle möta sin syster. Vi skulle prata sen. Tack och hej, jag ringer dig sen.

Hej dådå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback