27 skumsvampar

Jag är effektiv. Bra. Jag har pysslat med mina nya blommor från ikea (ehm..) Igår skrev jag iaf upp på en lista vad man behövde veta om dom. Det är en som absolut inte får torka ut. De andra två får torka ut. Det är två som inte tål direkt soljus. En av dem står i fönstret. Jag är lite orolig för den. Det är en som är lämpad för att stå i badrum, kan den inte så i mitt sovrum då? De två andra är lämpade för alla rum. Inga av blommorna får ätas. Dom är prydnader. De pryder mitt rum.
Jag har även ätit 27 skumsvampar. Jag antar att viktväktarna får äta 10 i veckan. Tur att jag inte är viktväktare. Hmm.
Om jag vore mamman i den här familje där jag är au pair så skulle jag typ säga åt mig själv att lägga den nytvättade tvätten i raka högar. När jag viker den. Då skulle jag bli sur och tycka att det inte finns någon plats för det och sen skulle jag bli ännu surare och nej nu fan. Nu packar jag och drar.
Hur ska det gå med blommorna då? Var dem nån omedveten handling från mig själv för att rota mig?

Kommentarer
Postat av: anna

gött, då kan vi se fram emot februari. som börjar imorgon!
skumkantareller stod det på påsen, jag köpte också såna på ikea. och jag tror skumgodis är det bästa man kan äta när man är viktväktare, det är sant! ahlgrens bilar och sånt, knappt några points alls!

2006-01-31 @ 19:33:37
URL: http://www.varkenlr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0