Åhååhhåå

Undrar om jag ska gå och shoppa upp min nya lön. Jag tror inte det. Jag har blivit jättesnål. Jag har tappat bort mitt gästkort till sportinstitutet. Jag ska tigga till mig ett nytt eller så kanske jag kan få tillbaka mitt gamla. Jag kan inte köpa ett nytt. Jag ska börja med yoga när den här semestern är slut. Under uppehållet feb-april så kan jag nog göra yoga. Så fort jag får tillbaka kortet så ska jag börja träna där varje dag också, därför är det lika bra att jag över på att gå upp tidigt så jag kan gå ut och gå på morgonen och träna på kvällen. (detta kommer jag aldrig orka men drömma kan man ju.) Emellan det där ska jag ha ett liv också.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0