All things wise and wonderfull

Varför fastnar alltid just jag på internet? Det är en dålig fråga.
Ikväll har jag sett avsnitt tre respektive fyra av greys anatomy för tredje gången. Och ätit pommes med bea. Och brownies. Ja, det låter väl trevligt. Det var det också. Sen skjutsade jag sofie in till stan och henes buss. vi ska träna imorgon. (och sjunga karaoke.) Jag är lite nervös att våran utekväll imorgon ska förstöra min sångröst (som jag hejhoppsan inte hittat på ännu.) Men kanske är karaoke en bra förberedning? Klockan nio på söndag morgon ska vi samlas. klädkoden för framträdandet är svarta byxor och enfärgad tröja. jag har ett par svarta byxor här. ett par småbaggy manshesterjeans. jag kommer inte känna mig så stilig. jag har inga enfärgade tröjor som inte är bruna, svarta, grå eller vita. Jag önskar så otroligt mycket mig en grön eller röd tröja, eller till och med en blå för denna lilla grej. Ev tar jag min åskblå hoodie men vad ska jag ha under. Gud må förlåta mig, denna klädkod tar knäcken på mig. En sak är iaf säker. Jag måste ha mina "snyggkläder" hit. Dvs de svarta byxor jag äger samt skjortor och dylikt. Oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0