Bella

Jag vill hälsa så mycket till alla att jag lever och mår bra och att ni också gör det, nu när min internetlina är paj. Tyvärr medför det att skype inte heller fungerar och ja. Vad kan jag göra? Nu ska jag försöka göra något bra av det hela och ta en liten cykeltur efter att ha laddat detta till min mp3. Då ska jag kunna sända ut det i cyperrymden. Skriv gärna ett mejl. Håll tummarna att jag klarar insjungningen till en kör nästa fredag. Och att de spelar bra musik och att det är roligt på rollercoaster. Och att vi alla får må bra. Och att man kan få börja önska saker om går i uppfyllelse.

Hej hej, hemskt mycket hej. I miss you. Do it god. Nu är jag lite tysk; Tschüssie.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej igen...
Svarade på ditt inlägg, men kom på lite försent att jag har en länk som är väldans bra. Vet inte om jag redan skickat den till dig eller om du hittat den själv kanske.
http://www.syoguiden.com/fokus/2k5_default.asp?BenID=2&FokusID=14
Där står det mesta!
Lycka till med sjungandet, hade jag haft lite mer tid hade jag gått med i nån nationskör. Man blir glad av att sjunga!! Kram

2006-01-09 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0