Breake me, Shake me

Jag antar att man gör så gott man kan.
När man till exempel ska skriva prov.
När man ska träna.

Nej, det är klart man alltid kan göra bättre. Då får man göra det nästa gång. Jag ska göra så gott jag kan imorgon. Jag kanske ska sova nu så kan jag gå upp tidigt imorgon och ta en promenad ner till floden. Hittills av alla gånger jag sagt att jag ska gå upp tidigare har det aldrig lyckats. Det blir nio. Tidigast. Det suger. Jag är så otroligt dåligt diciplinerad. Men jag ska försöka imorgon igen, nångång borde det fungera. Jag tänker på att det skulle vara så otroligt skönt med morgonluft. Kanske kunde rensa mitt huvud också. Igen. Det behövs ca 5 gånger om dagen. Jag kanske bli vältränad på köpet?

Idag köpte jag en randig halsduk för 2,90 euro på rea. Jag var så glad att jag äntligen hittade en randig halsduk att jag kom på först efteråt att jag egentligen hade velat ha en lite längre.. Med bara två färger. Men men vad gör det om hundra år`?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0