catch up some frech air

av någon anledning har mina naglar blivit några millimeter långa och stenhårda. det gället alla tio. helt otroligt säger jag som alltid har haft naglar böjbara som gummi. jag har nästan inga sår på nagelbanden heller. för ett år sen och tidigare var det inte direkt så vackert.  
Frågan är då, hur kommer det här sig? Jag har inte gjort något speciellt utan jag märker bara helt plötsligt att naglarna är stenhårda. Ibland kanske man förtjänar en positiv överraskning?

Ehm, men det är egentligen sak samma. Den enda formen mina naglar liknat tidigare är små bollar så jag tänker att det är nog egentligen inte en så stor förändring. de ser fortfarande ut som bollar.
men vad gör det? Det är ju jag och nu ska jag ut och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0