damit Fremde Fruende wirt

jag sjöng dancing queen. en rakad rödhårig irländare som var en smula söt sa nått om att det var bra. det kan ha varit det han sa. jag är inte direkt säker för jag hörde inte. men jag tror det.

idag sjöng jag med min kör. det var himla roligt det. förutom kanske att jag hade traschade converse, svarta manshesterbyxor samt blå hoodie. vi skulle ha svarta byxor och en färgad överdel. Det hade jag. Sen fanns det ju andra som hade svarta kostymbyxor och vit skjorta. men jag klagar inte. han såg redigt bra ut i det. och de andra med. alla var snygga. och mig får de ta som jag är. och de ska inte behöva beklaga sig länge för jag ska minsann fixa hit mina svarta stövlar, pumps, kostym, svarta byxor skjortor osv. jag kan också vara så snygg som dom. men jag trivs bra i hoodies med jeans eller annat dylikt.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad du än hade på dig var du ju med största säkerhet snyggast så...

2006-01-23 @ 00:10:40
URL: http://sophiaihpos.blogspot.com
Postat av: lasse

grattis! vi får försöka komma samtidigt på skype någon gång. Så länge får du ha det så bra!

2006-01-23 @ 01:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0