Feen verzaubern einsam

Halloj här i kvällsmörkret.
jag blev lite uppiggad här på kvällskvisten över att min blogg faktiskt fortfarande har läsare. Hej!

Hey, lofe goes on, gick jag runt och tänkte idag. Det är ett nytt år nu, nyårlöften har jag inte avgett men mer och mer börjar det spria något inom mig som man kanske kan likna med livsfilosofi. Det kan ha varit en överdrift men nåja.
Jag är inte mörkrädd längre.
Jag är inte rädd för att gå ut ensam.
Mina nya kompisar är inte naturare utan tyskar, samhällare, poppare, tänkare och mediadiggare.
Jag har slutat känna rysningar längs ryggraden när jag tänker på mitt senaste ex. (sry)
Jag har börjat träna igen.
ADL - activity for dayli living (dvs kolla upp alla dessa småsaker som bör göras, försäkrningskassan, låsa upp mobilen, cdon.com, skicka mejl, betala räkningar, ringa samtal, kolla upp information. Jag är värdelös på detta!)

Hey, lifes goes on. 2006 ska jag ta mig vidare, framåt och roligt. Det är det enda jag kan lova. Idag är det 143 dagar tills att fotbolls-vm börjar. Här i tyskland alltså, där där jag bor. det betyder att det är 143 dagar till sommaren, i sverige. Här börjar nog sommaren redan i april - maj ? Ehm, det hoppas jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: sara

hej
kul att du är tillbaka och på bra humör. Har saknat din blogg lite ibland det har blivit som en vana att läsa den. men men...
lycka till med tränandet!
Kramar Sara

2006-01-16 @ 22:38:18
URL: http://sarasandgren.blogg.se
Postat av: maja

hej och tack och bock.. och för mejlet med. don't yoy worry darling. jag tänker att det inte blir bättre av det?

2006-01-19 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0