He gaved them tiny wings

jag kom på den där rubriken så jag var tvungen att blogga en sista grej. sitter ju här och tränar på låten vi ska sjunga på söndag. tro inget att än att jag tar döseriöst på det här. jag ska sjunga igenom den och kämpa med piano till. och sen ska jag göra samma sak med erich hübner. glöm att det är jag som kommer göra bort mig på söndag.
 
det där med att han gav dem små vingar, är det snällt eller snålt? Med för stora vingar kanske dem inte skulle kunna flyga?

Jag är seriös. Och ambitiös. Och erbjuden skrivjobb. Och har en plats i en kör. Och en inbjudan till en titanickväll på söndag. fan fan fan att jag ska jobba då. och det handlar om max två timmar jag ska jobba, snälla nån kan inte nån sitta barnvakt de timmarna. jag vill så himla gärna gå på titanickväll. jag är till och med sugen på att se titanic. Tänk bara my heart will go on.

Johanna sa att min tröja var cool. Tysklandscool eller vad? Det är johannas titanickväll, hon fyller arton. ja man får fira hur man vill. Jag vill fira titanic.

God natt.

Detta ska jag lösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0