I can't help falling for you

Wise men say only fools rush in...


Shall I stay? hahahhaahhahahahahhahaha.

Yes I will.

Det här ska nog gå bra det här med. Ikväll hade två av tre barn så ont i magen att de grät. Det var rätt jobbigt. Fast eftersom de somnade fint och var nöjda då. (den äldsta läser harry potter, jag la fram en hel harrang om att det var det som gjorde det...) Så alltså borde jag känna mig glad och stolt och nöjd, eftersom alla barnen sover. Bra jobbat helt enkelt.
Nu ska jag stryka. Och jag har fått bakläxa på några dumma skjortor. jag gillar inte att stryka skjortor. Jag ska kolla på gamla oc-avsnitt samtidigt som jag stryker. Det borde bli bra.



I can't help falling for that kind of smile.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0