I would call this feeling cosy

haha, jag borde kanske skriva något vettigt?
Imorgon kanske jag ska gå och simma. Och sen ska jag gå på kören för andra gången. Och sen ska jag kanske äta glass eller pizza. På lördag ska jag kanske sjunga karaoke. Alla dessa dagar ska jag träna. Jag fattar inte, jag tränar och tränar men blir aldrig tränad. Nåja. Jag får massa bra naturupplevelser och andra upplevelser. Dessutom så tänker jag aldrig så bra som när jag tränar. Det kan iofs vara irriterande för om jag då börjar träna så vill jag göra klart. Men så får jag en jättebra idé som jag genast måste genomföra. Ja, som ni hör så går det inte så bra ihop.
För tillfället kan jag meddela att jag tränar mig på att ta tag i grejer. Nu ska jag mejla Cissi. Sen ska jag ringa Sofie. Sen ska jag gå upp och kura ihop mig under mitt täcke och kolla på avsnitt två på andra säsongen av greys. Hu, det var verkligen sorgligt igår, på första avsnittet..

"...because you would knew that I am this close to crasch crasch köra över dig med min bil här på parkeringen...." So shut up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0