L.O.V.E. - I'm talking about love

Pinsamt. ? jag lyssnar på ashley simpson. jag tycker att låtarna är bra. det är min last fm player som slumpat fram lite ashley simpson när jag begärde en mix i stil med tegan and sara. Så kan det gå, helt helt enkelt.

Snart ska jag träna och sen äta och sen jag vet inte och sen kolla kanske på greys och äta brownies och sen gå ut. imorgon ska jag stiga upp tidigt. typ sju. jag har tränat på låtarna massor. det går ehm bra.

Handla borde jag göra. No one is answering their telefon.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Maja, ashley´s låter är bra. Jag lyssnade på hennes album hela sista tiden i forsmark. Fast jag sa inget till ngn för bara hennes namn gör att alla blir negativa :P Men varför bry sig om vad alla andra tycker? Ha en trevlig lördagkväll. Kram kram

2006-01-21 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0