Nur ein Wort

Jag skulle ta och sova kanske. Fast nu har jag - äntligen - pratat med sophia. Massor och jättelänge. Ehm, ungefär 3,5 timme? Kan det verkligen stämma? Vi har avhandlat tentor, danmark, jobb och stella mc cartney. bla. så himla gött.

Stella mc cartney? EHM knepptyskland. Nu hänger kläderna på rea. 50% rea. 70% rea. Så jag håller på och överlägger med mig själv om jag ändå inte ska köpa stella stuprörs braxor. De svarta jeansen och kostymbyxorna. De senare var förövrigt grymt snygga och sköna. Och den svarta kavajen? nedsatt 70% hahaha. det är skrattretande. Andra saker som är på rean är alla brynjegrejerna, halsdukarna och trenchen. Jag föll som sagt för byxorna och kavajen. En snygg, svart stilren kavaj i riktigt bra snitt om ni frågar mig. Den var bara lång. Den borde ha varit kort. Och jag borde sluta babbla. Jag kanske hellre vill ha en dubbelknäppt sjömansjacka i svart denim?

Jag kanske inte borde shoppa alls.

Jag borde Sova.

Imorgon borde jag träna i mörker igen. Gillar inte det där med förmiddagsträning egentligen. Vill ha månskuggor.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0