So just dance

"Det kommer kanske till och med att bli lite bra musik ikväll"

Ja, det är så man kommer att tänka här i tyskland. Var på mitt träningspass ikväll, och duktiga jag tog all min energi och tog det långa, jobbiga styrkepasset istället för det långa danceaerobicspasset. Jag tycker att det senare kan vara riktigt roligt, men ändå inte fullt ut min grej. Inte på tyska iaf.

Så resultatet utav detta är att jag körde 1,5 timme styrka - till discolåtar från 2001. Haha, det var bättre än det låter. Jag kom faktiskt igång av att höra "It's raining men" och den följdes av  "daddy dj" och efter det kom nått med alcazar. Okej, om det regnar men ska jag fan ha en också. (lol. se dagboksanteckningar.) och får jag ingen så ska jag fan vara vältränad när det sker.  Se, det funkade. Jag gjorde så gott som alla övningar (vilket händer otroligt sällan) och känner att träningsverken kommer smygande i mina obefintliga biceps. Det är KUL.
Det är så otroligt värt det att gå och träna när man väl kommit till avslappningen.
"The real thing" - Gwen Stefani
"There you'll be" - Pearl Harbour

Det var grejer. Jag är jättebra på avslappning. Dessutom är det så kul när det är en manlig ledare som gör yogaövningar. Fortsätt med det.
Imorgon ska jag också träna. Bodyshape?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0