Teskedsgumman på väg ut

Jag är bra knäpp. jag sitter vid datorn och har stora hörlurar på mig, har slutat prata med mamma på skype för snart en timme sen men fortfarande inte satt på musik. Detta är inte likt mig. men faktiskt, på något sätt så känner jag mig inte sugen på att lyssna på musik... Vad skulle jag lyssna på?
Lars winnerbäck?
Håkan?
Cardigans?
Hammerfall?
HIM?
Saybia?
Hello saferide?
David and the citizien?
SKWBN?

ÖHH?
Gyllene tider?

Nej, helt ärligt talat så känner jag min inte sugen  på nått. Det måste vara nått fel. Jag har 3812 låtar på min dator men vill inte lyssna på en enda. Jag har nog inte tänkt efter tillräckligt mycket... På barnen i afrika alltså. Så ge mig lite bongotrummor så att jag glömmer mina i-landsproblem. Under tiden ringer jag soffipropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0