The river is flowing by

Jag ska faktiskt träna idag. Undrar om det kommer gå överhuvudtaget, för mitt huvud är fullt av dagdrömmar. Det brukar fungera mindre bra att träna då. Jag lägger hela min energi åt att sucka över något som typ.. aldrig kommer hända.
Jag tänkte iaf att jag skulle gå på danceaerobics och omvandla alla drömmar till kraft. Fast iofs är inte danceaerobics speciellt jobbigt. Jag borde kanske gå på bodyshape istället, för det var redigt jobbigt förra gången. Imorgon ska jag också träna. Och på fredag. Imorgon ska jag på café svenska. På fredag ska jag på kör. På lördag ska jag till ikea och äta köttbullar tror jag. Inte vet jag så noga iaf.

Men ja. Det ska nog bli skoj.
Och vem vet vad det finns för parallellbloggar här ute i cyperrymden. Skoj.

Kommentarer
Postat av: Angelica.

Du verkligen aktiverar dig maja, det är bra, då mår man bättre. Du inspirerar mig, tack!

2006-01-25 @ 21:48:35
Postat av: maja

det är faktiskt sant. om man inte känner för att göra något alls så ska man göra något. fast det är iofs rättså segt. men det brukar få en att bli lite mer sugen. öhm. träna är bra iaf!

2006-01-25 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0