There's a big day coming

I år är året då vi alla ska fylla 20. Jag säger vi alla för jag menar vi alla som tog studenten i våras, är födda 1986, och ja, helt enkelt ska fylla 20 i år. Jag tycker inte att det är överdrivet kul att fylla år i tyskland men det kan ändå bli lite skoj.
18 fyllde jag i en korridor i forsmark.
19 fyllde jag dagen efter ett flyg hem från barcelona i en lägenhet i gävle. Och sist samt störst, anna ternheim konsert. Och Elin Sigvardsson har jag minsann för mig också var där. På min födelsedag.
20 - tyskland. It might be intresting. Jag vill ha kanelbullar iaf. Och som tur är kan jag baka det själv.

Grattis till alla oss som ska fylla 20 i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0