There's something in the air today

Tänkte på vad anna skrev;
Om jag bara visste att det skulle hända så skulle jag mer än gärna vänta....

MMMmmmm.

Nu vet jag inte att det ska hända men går här och väntar ändå. det är bara det där "mer än gärna" vänta som saknas...

Men egentligen. jag kan inte sitta här och häcka tills det blir fredag och jag får gå på kör igen. jag måste börja på nån kurs. Sykurs? Målkurs (jag måste ringa, problem; jag vet inte hur man säger det på tyska) Ehm. Sånglektioner? Känns som att det vore praktiskt om jag överhuvudtaget vill kunna göra rätt för mig...
Det kommer bli fredag.

Och hon borde mejla tillbaka till mig idag eller imorgon. Hon borde iaf mejla tillbaka till mig överhuvudtaget. För det var hon som ville ha mig, och jag sa ja tack, så gott som. Dvs, jag ska skriva i en tidning men allt måste bli klart först. Ah. (AAHHHHH.)

Så då ska man alltså vara lite fiffig och skriva in här;
Den som väntar på någt gott väntar aldrig för länge.

Under tiden ska jag träna. HEJ.

Kommentarer
Postat av: sara

du fick mitt mail.. tills jag skriver fortsättningen kan jag dementera miina farhågor.. tänkte bara du skulle veta!
TA han om dig min lilla hobbytyska!
Saknar dig här ibland, när vi tränade... KOmmer du ihåg det?
Kram sara

2006-01-23 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0