Up to date

Förresten, jag handlade mer grejer på ikea. Två blommor och två krukor och nya gardiner.

Mitt rum har snedtak, trägolv och vitkalkade väggar. Jag har martibergmarn affischer och mariaisaharahotnight affischer på dem. Och en hultsfredplanch. Och Anna Ternheims turnéaffisch. Och Lars Winnerbäcks turnéaffisch. Och tre stora vykort med dansande/badande/slappande kor på. Nu har jag också tre gröna blommot (aloe vera, kärlekssnara, anonym hängväxt) samt spetsgardiner, liten spets med prickar på. Och en randig kudde. Kontraster är bra. Mitt rum är fint nu. Det ska bli finare.
Jag trivs bra i mitt rum. Jag har en vit trasmatta också.

Vill-ha-lista:
Tavlor/afficher
Kuddar
Nytt bord (ska jag få också)
Spegel (jag har redan en. Jag ska bara bära upp den.)
Det stora skåpet/byrån som jag snart ska få
Mer kuddar
En filt
Mer blommor


Observera att detta enbart är mycket relevanta drömmar. Dvs, de kommer att kunna gå i uppfyllelse.

Jag gillar mitt rum. Mer och mer alltså.

Kommentarer
Postat av: anna

jag vill se ditt rum, ta en bild!

2006-01-31 @ 01:17:01
URL: http://www.varkenlr.com
Postat av: maja

jag skulle hemskt gärna ta en bild men jag har glömt digitalkameran i sverige. den kommer tidigast till mig igen den 14 februari. Min dejt för alla hjärtans dag om jag inte får någåt bättre. Dumheter. det är min bror som kommer då. det är bättre.

2006-01-31 @ 10:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0