Went crabfishing

Det finns något som kallas solsken. När hon i hello saferide sjunger kan jag höra hur hon ler. Det är så fint. Solsken och leende passar ihop.
Ibland kan man behöva gaska upp sig själv lite. Jag är bra på att behöva det. men det man tränar mycket på bör man bli bra på också. så javisst.
Solen skiner. The sun is shining. Die Sonne scheint.

Idag kunde man gå ut i luvtröja och jeans. Det är januari. Solen skiner. Snart blir det vår. Jag är inte så vidare värst sugen på vinter, snarare på semlor. Måste fixa det.  Vad himla gott alltså.. MMMMM.

Kommentarer
Postat av: anna

luvtröja och jeans?! hur varmt är det på en skala? här var det typ -13 idag, eller kallare. det är skitkallt faktiskt, tillochmed jag fryser. mejlar dig snart!

2006-01-20 @ 01:23:43
URL: http://www.varkenlr.com
Postat av: maja

haha.. jag var nog en smula optimistisk igår men iofs är det inte jättekallt heller. typ cpgrått och regnigt. MYS! HMM?? have a great time. jag ser framemot post.

2006-01-20 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0