And as long as you stay there...

Jag minns varför jag föll för dig, varför jag alltid föll för dig. Radion spelar aldrig våran sång. Och jag, jag saknar våran sång.

det är sommarkaos. Jag kan knappt stava till kaos. jag har förträngt en sak jag skulle skriva. en krönika, något elakt men mot ingen speciell. det är lätt att förtränga, skönt att glömma, kan vara praktiskt att inte bry sig om. oj, där kom vi över till något annat.

"from all my heart I wish  you a marriage full of happiness. I wish you never hurt eachother, and if you do, if you do hurt eachother, then I wish you forgivness"

Och är det inte så att man bara älskar tv-serier där de har förmågan att formulera sig och där det betyder något, de dom säger. Beths ord i L-word kan jag ta åt mig av. Det är annat än den paus från verkligheten jag tar när jag tittat på oc. California dreaming unt so weiter.

Verklighetsföränkrat och vackert. Then I wish you forgivness.

The bigger the line is, the more you want to cross it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0